Артикулът е добавен

Преминете към съдържанието
-15% on all products 🌸 Use code SPRING15 at checkout
-13% on all products ❤ Use code BEAUTY13 at checkout

КОНТАКТ

ЧЗВ

Поръчки

Ще получите имейл с потвърждение на поръчката и фактура.

Състоянието на поръчката и свързаните с нея подробности могат да се видят във вашия членски акаунт, в секцията „Подробности за поръчката“.

Да, но само ако процесът на опаковане и доставка на вашите продукти
още не е започнало. Можете да поискате анулиране или промени от
като ни изпратите имейл на contact@melonicare.ro. Препоръчваме ви да поискате
анулиране в рамките на 2 часа от потвърждението на поръчката, получено по имейл.

Доставка

След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите имейл с присвоения номер за проследяване.

Това е допълнителна услуга - трябва да я посочите при поръчката и ние ще я фактурираме отделно.

Съжаляваме да чуем това! За съжаление, след като изпратите поръчката си,
Meloni Care не поема отговорност за откраднати и/или изгубени
пакети или за такива, които не са получени поради неправилен адрес за доставка.

Условия за връщане

лесно! Влезте в Моят акаунт, под „Подробности за поръчката“ изберете поръчката,
продукт и количество и отворете секцията „Връщане“, за да завършите
форма.

Разбира се! Ваше право е да промените решението си и да поискате връщане
на продукта в рамките на 14 дни след отваряне на опаковката ви. Просто трябва
попълнете формуляра в секцията „Връщане“, като изберете „Промених моите
ум" опция.

Продуктът трябва да бъде опакован в оригиналната си кутия, включително всички
компоненти и трябва да е в състояние, което позволява препродажбата му.

Не се безпокой! Вие се възползвате от 2-годишна гаранция, съгласно която ние се задължаваме
за да заменим и компенсираме всеки несъответстващ продукт.

Няма проблем, лесно можем да ги променим. Във формата за връщане изберете
Опция „Грешна поръчка“ и ние ще гарантираме, че ще Ви бъде изпратена правилната
продукти или получавате възстановяване на сумата. Ние ще вземем вашите продукти от
посочен адрес. Запомнете: можете да съобщите за този проблем в рамките на 48 часа
на отваряне на опаковката.

всичко е наред Ако бъде съобщено в рамките на 14 дни, ние ще обработим вашето възстановяване. The
единствените разходи, които ще понесете, са транспорт и компенсация до точната сума.

В зависимост от избраната причина или Вие ни изпращате продукта, или ние
вземете пратката от посочения във формата адрес. Веднъж го
пристига в нашия склад, ние го проверяваме, за да видим дали отговаря на връщането
условия. В този случай парите ще бъдат върнати в избрания
условия.

live_help

Не намерихте своя отговор?

Нашето обслужване на клиенти с удоволствие ще ви помогне.